Τρίτη 12 Απριλίου 2011

New entry on the blog!

  Να 'μαι κι εγώ λοιπόν! Χαιρετώ όλους και όλες σας! Ονομάζομαι Χριστίνα Μαστοράκη και είμαι εδώ για να σχολιάζω γεγονότα και καταστάσεις που απασχολούν λίγο-πολύ τον καθένα μας. Από φιλίες και σχέσεις, μέχρι πολιτική -το αντικείμενο σπουδών μου- και επικαιρότητα γενικότερα.

  Η ιδέα για τη δημιουργία ενός blog κυριαρχούσε αρκετό καιρό στο μυαλό μου, αλλά συνεχώς την ανέβαλλα. Έλεγα "άσε μωρέ, ποιος κάθεται να γράψει και να σχολιάσει ένα σωρό πράγματα τώρα;". Οπότε αρκέστηκα στο να διαβάζω βιβλία και να γράφω ποιήματα. Το καλοκαίρι που μας πέρασε, ξεκίνησα να γράφω ένα διήγημα, το οποίο άφησα στην άκρη, λόγω του ότι είχα στερέψει από έμπνευση και είχα πολλές άλλες υποχρεώσεις. Θα το συνεχίσω κάποτε, δεν υπάρχει περίπτωση να το αφήσω. Αυτό το "κάποτε" βέβαια είναι λίγο έως πολύ αόριστο. Πάντως, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα γίνει στον 21ο αιώνα! 

  Τι άλλο να αποκαλύψω για τον εαυτό μου; Χμμ... Νομίζω ότι θα φανούν όλα στην πορεία! Ελπίζω να αρέσουν τα θέματά μου και να λάβω ανταπόκριση μέσω των σχολίων. Αυτό θα είναι μεγάλο κέρδος για μένα. Να μην ξεχάσω να επισημάνω ότι πάσα κριτική είναι δεκτή και σεβαστή.

  Από μένα, φίλε αναγνώστη και φίλη αναγνώστρια, καλή διασκέδαση!

4 σχόλια:

  1. Καλώς ήρθες κι εσύ στον κόσμο του blogging...
    Κι εγώ το ίδιο πίστευα για τ σχολιασμό, αλλά ανακάλυψα ότι είναι ωραία εκτόνωση, κυρίως όταν σχολιάζεις τις σκέψεις σου μαζί με άλλους...
    Ανακάλυψα το blog σου εντελώς τυχαία, ψάχνοντας κάτι ενδιαφέρον να διαβάσω... Τελικά βρήκα το δικό σου, όπου με μεγάλη μου χαρά ανακάλυψα ότι οι απόψεις μας συμπίπτουν σε πολλά θέματα κι απ' ότι φαίνεται έχουμε παρόμοιο γούστο σε πολλά...
    Καλή συνέχεια! Τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς σας βρήκα, Λιζάκι! Πρώτ'απ'όλα θέλω να σε ευχαριστήσω για τα σχόλιά σου σε μερικές αναρτήσεις. Κολακεύομαι και χαίρομαι ιδιαίτερα που βρίσκεις το blog μου ενδιαφέρον! Και χαίρομαι ακόμα περισσότερο που, όπως μου λες, έχουμε κοινές απόψεις και γούστα! Τους τελευταίους μήνες το έχω παραμελήσει λόγω υποχρεώσεων, αλλά υπόσχομαι να επιστρέψω σύντομα με νέα θέματα προς συζήτηση και προβληματισμό. Θα χαρώ να δω και πάλι τα σχόλιά σου.
    Να'σαι καλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανυπομονώ να δω τις νέες σου αναρτήσεις!!! Θα χαρώ πολύ να συζητήσουμε καινούρια θέματα... κι αν βρεις κάποιο θέμα που σε ενδιαφέρει στο δικό μου μπλογκ, οι σκέψεις σου είναι ευπρόσδεκτες!!! τα λέμε... καλά να περνάς... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λιζάκι, ελπίζω να σε αποζημίωσα με τη νέα μου ανάρτηση, την οποία πριν λίγο δημοσίευσα! Νομίζω ότι είναι food for thought ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή