Τετάρτη 15 Ιουλίου 2015

Είμαι εδώ

Έρχεται συνήθως εκεί που δεν το περιμένεις. Μέρα ή και νύχτα, αλλά κυρίως αναπάντεχα. Για να σε ταρακουνήσει, να σε ξαφνιάσει, να σπάσει πλάκα μαζί σου, μα κατά βάθος να σε φοβήσει. 

Κι εσύ πανικοβάλλεσαι, δεν ξέρεις τι να κάνεις, πώς να αντιδράσεις. Αυτός όμως εκεί, να επιμένει μέχρι να σε κάνει να τον φοβηθείς. Να φοβηθείς και να σκύψεις, να υποταχτείς. Κι αυτός, βλέποντάς σε ηττημένο, να παίρνει δύναμη και τη ζωή σου. Να χαίρεται που σε κατέκτησε και στο τέλος σε εξολόθρευσε. 

Εσύ, γιατί δεν έκανες τίποτα; Γιατί προτίμησες να παραδοθείς κατευθείαν άνευ όρων; Γιατί δεν το πάλεψες καθόλου; 
Όχι, δεν είσαι χαζός. Ίσως δειλός. Απλώς έκανες ένα λάθος χειρισμό, αυτό ήταν όλο. Μην αναλώνεσαι, όμως, σε αυτό, στην αιτία. Βρες τη λύση. 

Έλα, σήκω τώρα. Στηλώσου. Την επόμενη φορά που θα έρθει πάλι ο δαίμονας και θα σου ψιθυρίσει στο αυτί με τη φωνή του που σου προκαλεί ανατριχίλα, μην διστάσεις στιγμή.
"Ψιτ, είμαι πίσω σου και θα σε κατατροπώσω, γιατί είμαι δυνατός. Μπορώ να σου κάνω μεγάλη ζημιά, γιατί εσύ δεν είσαι τίποτα. Δεν αξίζεις να είσαι ούτε καν αντίπαλός μου. Ένα μηδενικό, ναι, αυτό είσαι!"
Πάρε μια βαθιά ανάσα και κλείσε τα μάτια σου. Προσπάθησε να μην χάσεις την αυτοκυριαρχία σου. Όταν τα ανοίξεις, απάντησέ του με σθένος.
 
"Εγώ είμαι μπροστά σου, γιατί είμαι καλύτερος από εσένα. Εγώ θα σε καταστρέψω, γιατί είμαι πιο δυνατός από εσένα. Μπορώ να σε εξαφανίσω πολύ εύκολα, αρκεί να το θελήσω. Ούτε εσύ αξίζεις να είσαι αντίπαλός μου, γιατί τα όπλα σου είναι ύπουλα, αλλά αδύναμα. Γιατί εσύ ζεις παρασιτικά, ενώ εγώ είμαι απαλλαγμένος από δεκανίκια για να ζήσω. Είμαι εδώ."


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου