Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

Λεωφορείο ο τρόμος

  Δεν ξέρω ποιο σύμπαν έχει συνωμοτήσει πίσω από την πλάτη μου, ώστε σχεδόν κάθε φορά που μπαίνω σε ένα λεωφορείο, να μου τυχαίνει και κάτι αξιοπερίεργο. Αυτό που ξέρω και μπορώ να πω μετά βεβαιότητας είναι ότι οι ιστορίες των λεωφορείων είναι μια μικρή θεατρική παράσταση με το χαμηλότερο εισιτήριο, με ερασιτέχνες πρωταγωνιστές που οι ερμηνείες τους αγγίζουν οσκαρικές προδιαγραφές.

  Σήμερα, λοιπόν, ήμουν θεατής σε μια πρωτοποριακή -θα έλεγα- παράσταση. Τα πρόσωπα: ανυποψίαστοι επιβάτες λεωφορείου, ανάμεσα στους οποίους υπήρχαν δύο εκδιδόμενες γυναίκες (να το θέσω κόσμια). Τίποτα δεν προμήνυε τι θα επακολουθούσε. Ξαφνικά σε μια στάση, μπαίνει στο λεωφορείο ένας κύριος γύρω στα 60 και με το που βλέπει τις δυο γυναίκες, τις αρπάζει βίαια από το μπράτσο και τις βγάζει έξω κακήν κακώς φωνάζοντας: "Κατεβείτε να μπει και κανένας άνθρωπος μέσα! Ξεδιάντροπες! Βρωμιάρες! Ξεφτιλισμένες! Άει στον διάβολο!". Οι υπόλοιποι επιβάτες και ο οδηγός αντέδρασαν και του είπαν να κατέβει από το λεωφορείο, όμως αυτός εκεί, ακίνητος και αμετάκλητος. 

  Θα σταθώ στη συμπεριφορά του "κυρίου". Ο συγκεκριμένος άνθρωπος νομίζει ότι είναι θεματοφύλακας της ηθικής ή μήπως στην πραγματικότητα είναι ψευτοηθικός; Θεωρεί ότι με την πράξη του θα εξυγιάνει την πολιτεία από τους "σπίλους", η οποία θα του χρωστά αιώνια ευγνωμοσύνη; Και στην τελική, τι είναι περισσότερο ανήθικο, να κάνεις το εν λόγω επάγγελμα ή να εξαπολύεις ύβρεις και να θεωρείς καταδικαστέο κάτι που σε ενοχλεί; 

  Τα συμπεράσματα δικά σας...


4 σχόλια:

  1. "Проститутка(πόρνη στα ρώσικα) ντεν είναι βρίσι, Проститутка είναι ντουλιά" λέμε μεταξύ μας για πλάκα στη σχολή... Πέρα απ' την πλάκα όμως, "ο αναμάρτητος πρώτος το λίθο βαλλέτω" δηλαδή όλοι αυτοί οι "ευυπόληπτοι" πολίτες, οι "θεματοφύλακες των ηθών", που κάνουν τη μια βρομιά μετά την άλλη είναι καλύτεροι?

    Για δες αυτό το ανεκδιήγητο!!!
    http://bomz.org/demotivators/demotivation.php?demotivator=16700

    (από κάτω γράφει σε ελέυθερη μετάφραση "γυναίκα η οποία βρίσκει ελεύθερα λεφτά στο δρόμο" )


    Έχεις πάντως το κοκαλάκι της νυχτερίδας!!! Μια στο λεωφορείο, μια στο μετρό, όλα τα κουλά της πρωτεύουσας εσύ τα πετυχαίνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φανταστική η εικόνα, δεν έχω λόγια! Όσο για το κοκαλάκι της νυχτερίδας, ναι, έχω αρχίσει να πιστεύω ότι το έχω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκέψου να είχες μια ανιαρή ζωή όμως ή να έμπαινες στο λεωφορείο και να κοιτούσες απλά έξω από το παράθυρο..! Στη θέση σου, θα ήμουν ευγνώμων :Ρ

      Διαγραφή
  3. Μάνο, δεν έχω παράπονο από τα "ευτράπελα" που μου έχει χαρίσει απλόχερα -τολμώ να πω- η ζωή! Το θέμα είναι πόσα και ποια είναι αυτά τα οποία μας διδάσκουν και μας βάζουν στη διαδικασία να αναλλογιστούμε τι συμβαίνει γύρω μας και από εκεί και πέρα να βγάλουμε τα συμπεράσματά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή